Mycket har hänt!

 Sen jag skrev sist vilket är 2012.

Jag har åkt in och ut på sjukhus mycket. Opererats för nytt organ 2 gånger. Båda misslyckades.

Den första dog jag nästan av, eller ett virus jag fick av min donator. Låg i respirator ca 2 veckor. 

Jag  hittade en sambo och fick en bonus son. Killen är de slut med men sonen är kvar i mitt liv. Ger all min kärlek till honom och resten av min familj.

Min bror har fått ny sambo, lägenhet och en underbar liten dotter.

Mina föräldrar är fortfarande min största förebilder med ett härligt kärleksliv och bra jobb dom trivs med. Vill ha de som dom en dag om min hälsa tillåter mig.

Ja livet rullar på även om min sjukdom eller sjukdomar ej ändrat sig eller ja har väl dragit på mig några till under åren som gått.


Kram Madde

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

14/11-22

Rullar på.

Hur kan det vara så ostabilt egentligen?